Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2017 13:11 - Real Madrid-spelare Mariano tackar klubben
Автор: klubbtrojor Категория: Спорт   
Прочетен: 62 Коментари: 0 Гласове:
0



 Real Madrid startade en ny sдsong i Spanien, med 3-0 borta segrar. Men fцrsiktiga medier fann att siffrorna och namnen bakom Real Madrid-trцjan hade nеgra subtila fцrдndringar. Nummerna och namnen bakom Real Madrid-trцjan har nеgra subtila variationer i teckensnittsskillnader. La Liga Officiella Regler Alla spanska och vдstra lagtrцja nummer och namn mеste vara likformiga, teckensnitt format och storlek дr konsekventa, vilket har godkдnts av spanska fotbollsfцrbundet. Real Madrid ville inte fцrдndras fцrst, men sе smеningom accepterade de Spaniens regler. Дven om Madrid-trцjan har fцrдndrats mеste vi stцdja den. Barnen дr stolta цver att bдra Fotbollstrцjor barn. Barn som bдr billiga fotbollstrцjor kommer att kдnna stцdet frеn deras favoritfotbollsstjдrna.


Efter att ha bekrдftat nдsta stopp tackade han Real Madrid och tackade Real Madrid-klubben och alla de som hjдlpte honom. "Sedan igеr var jag inte en Real Madrid fotbollsklubbspelare, jag kom till denna klubb i еldern 6, vilket hjдlpte mig mycket nдr jag vдxte upp som fotbollsspelare och mer viktigt lдrde mig hur man var en man." Nдr jag kom hit kдnde jag mig som ett barn, och jag kдnde mig som en man nдr jag lдmnade. Han stannade i Real Madrid i mеnga еr och vi fцljde Real Madrid i еratal. Barnen i Real Madrid Fotbollstrцja barn, de gillar Real Madrid. Hдr дr en Real Madrid fotbolls barns hemsida om fotbollstrцjan.

Det дr inte lдtt att gе hem, men nu ska jag gе till en klubb som Lyon med en lеng historia fцr att mцta nya utmaningar och nе nya mеl. Jag vill tacka alla spelare, trдnare, lagledare, fysioterapeuter, medicinska lag och klubbpersonal som har varit hдr fцr att tacka alla sе att jag kan fе min nuvarande position, sдrskilt tack vare Real Madrid, dдr jag har еratal Prestation och framgеng. Tack! Дr en person som vet hur man ska vara tacksam. Om du behцver Kцp billiga fotbollstrцjor, kom hit fцr att kцpa. Priset дr billigt och kvaliteten дr bra.

 

image




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: klubbtrojor
Категория: Спорт
Прочетен: 4745
Постинги: 18
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930